SAP Upravljanje odnosa s poslovnim partnerima (SAP CRM) je jedino rješenje koje spaja zaposlenike, partnere, procese i tehnologiju u zatvoren interakcijski ciklus.

SAP CRM omogućuje provjeru informacija o odnosima s poslovnim partnerima u stvarnom vremenu, upravljanje ugovorima, fakturama i praćenje narudžbi. Također pruža svojstva i funkcionalnosti potrebe marketinga, za marketinško planiranje, upravljanje kampanjama, telemarketingom i segmentacijom korisnika. SAP CRM također podržava cjelokupan prodajni proces – od kvalifikacije prilike do sklapanja ugovora. Također, dozvoljava neprekidan i cjelokupni ciklus brige o poslovnim partnerima putem svih kanala, poput interakcijskog centra, web-baziranih samo-uslužnih aplikacija, upravljanjem uslugama i zahtjevima, upravljanjem terenskih usluga i postojećom bazom poslovnih partnera.

SAP CRM pokriva cjelokupni ciklus brige o poslovnim partnerima pružanjem svih mogućnosti potrebnih za upravljanje marketingom, prodajom, uslugom, analitikom, terenskim aplikacijama, interakcijskim centrima, e-prodajom i partnera.

Sa SAP CRM rješenjem možete postići dugotrajan i profitabilan odnos s poslovnim partnerima i postići brz i „opipljiv“ ROI.

Točke koje vas svakodnevno opterećuju, a možete riješiti SAP CRM sustavom:
- nemate potpunu sliku vaših poslovnih partnera (povijest odnosa, ponašanje, kupnja...)
- vaši zaposlenici podatke o vašim poslovnim partnerima vode na raznim papirima i papirićima
- pretpostavljate da vaš poslovni partner koristi točne informacije, zato jer sami ne znate
- nemate uvid u prodajne rezultat (ovo tromjesečje, prošlo tromjesečje, godinu...)
- front-end (Office, CRM...) i back-end sustavi (ERP) vam nisu uopće povezani
- nemate ideju o duljini trajanja prodajnih prilika, ni o njihovom trošku
- nemate mjeru uspješnosti marketinških kampanja